صفحه اصلی > بیماری و پزشکی و خبر و دانستنی‌‌ها و مشاوره آنلاین پزشکان و نوبت دهی پزشکان : ثبت نام در صف انتظار درمانگاه های غدد، ریه و روماتولوژِی

ثبت نام در صف انتظار درمانگاه های غدد، ریه و روماتولوژِی

کلینیک ویژه سنندج

“سامانه نوبت دهی به نوبه”

مربوط به کلینیک درمانی ویژه سنندج اطلاعیه مهم در خصوص درمانگاه های فوق تخصصی غدد ، روماتولوژی و ریه

احتراماً به اطلاع مراجعین محترم می رساند دانشگاه علوم پزشکی کردستان طی چند روز آینده اقدام به ایجاد صف انتظار ، جهت افرادی که موفق به دریافت نوبت از درمانگاه های فوق تخصصی غدد ، روماتولوژی و ریه نشده اند، می نماید.

1. در صورتی که تمایل به ثبت نام در صف انتظار را دارید ، نکات زیر را مد نظر داشته باشید:
2. در هر نوبت شیفت پزشکان بخشی از سهمیه ویزیت به افراد منتظر در صف نوبت تعلق می گیرد.
3. ثبت نام براساس استعلام آنلاین کدملی انجام گرفته و امکان تغییر نام و مشخصات و یا جایگزینی ، بعد از ثبت در صف وجود ندارد. ضمنا برای تکمیل ثبت نام لازم است که کد تائیدی که در حین ثبت نام به شماره موبایل شما ارسال می شود را جهت تکمیل فرم ، درج نمائید .
4. کد ملی و شماره موبایل ثبت شده انحصاری بوده و بنابراین ثبت بیش از یک نوبت با یک کد ملی یا شماره همراه تکراری امکان پذیر نمی باشد .
5. ۴۸ ساعت قبل از فرا رسیدن نوبت به فرد منتظر در صف ، پیغامی مبنی بر تکمیل فرم ثبت نام و پرداخت الکترونیکی مبلغ ویزیت به شماره همراه اعلام شده از طرف متقاضی نوبت ارسال می گردد.در صورتیکه ظرف مدت ۱۲ ساعت عملیات پرداخت انجام نشود، فرد از صف حذف و نفر بعدی جایگزین می گردد.
6. ثبت نام در صف انتظار شامل هیچ گونه هزینه ای نبوده و مراجعه کننده ۴۸ ساعت قبل از فرارسیدن نوبت صرفاً مبلغ ویزیت را پرداخت می نماید.
7. با توجه به اینکه صف انتظار دارای محدودیت در ظرفیت نمی باشد می توان با هر وسیله ای ( تبلت ، موبایل ، رایانه و …) و با هر سرعتی از اینترنت و در هر ساعت از شبانه روز نسبت به ثبت نوبت اقدام نمود. لذا تا حد امکان به جهت عدم پرداخت هزینه اضافی از اینترنت خانگی و یا شخصی استفاده نمائید .

پست های مرتبط

چاقی و دلایل آن؛ درمان و دارو

مطالبی که اینجا میخونید یه تعریف ساده از چاقی! چاقی در واقع…

۳۱ شهریور ۱۴۰۳

معده درد و ‌راه‌های درمان آن؛ خانگی، دارویی، گیاهی

مطالبی که اینجا میخونید معده درد چیه اصلا؟ یکی از مشکلاتی که…

دلیل و درمان بوی بد دهان هنگام صبح

بوی بد دهان در صبح و بعد از بیدار شدن از خواب…

دیدگاهتان را بنویسید